URZĄD MIEJSKI W BUKOWNIE UL. KOLEJOWA 16, 32-332 BUKOWNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY INSPEKTOR W REFERACIE PRZEDSIĘWZIĘĆ PUBLICZNYCH 1. Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe techniczne, b) kierunek studiów – budownictwo, c) posiadanie obywatelstwa polskiego, d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e) co najmniej trzy lata zatrudnienia na stanowiskach związanych z budową i remontami budynków, dróg, infrastruktury oświetleniowej i energetycznej, f) znajomość przepisów prawa z zakresu: prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych, ustawa o zamówieniach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,
g) umiejętność interpretacji w/w przepisów.
2. Dodatkowo preferowane: a) dwa lata pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji rządowej przy udzielaniu zamówień publicznych, b) posiadanie uprawnień budowlanych, c) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, d) komunikatywność, zaangażowanie i dyspozycyjność, e) dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych, f) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, g) umiejętność kosztorysowania robót.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) z zakresu zamówień publicznych: organizacja zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Bukownie, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których ma zastosowanie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym z wykorzystaniem środków finansowych zewnętrznych, przygotowanie dokumentów do przygotowania postępowań przetargowych w tym między innymi SWZ i opiniowanie dokumentów przygotowanych przez merytoryczne referaty, przygotowanie i publikowanie niezbędnych dokumentów wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych, nadzór nad prawidłowością udzielanych zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Bukownie,
b) z zakresu pracy Referatu Przedsięwzięć Publicznych: sprawowanie nadzoru inwestorskiego, prowadzenie spraw dotyczących bieżącego utrzymania dróg, prowadzenie spraw dotyczących infrastruktury oświetleniowej, przygotowanie umów i kontrola ich realizacji na konserwację oświetlenia ulicznego oraz zakup energii elektrycznej i gazu, przygotowanie – opracowanie zakresu prac związanych z modernizacją i rozbudową oświetlenia ulicznego, sprawowanie nadzoru finansowego wydatkowania środków przeznaczonych w budżecie miasta na OSP, kontrola finansowa wydatków zadań wynikających z powierzonego zakresu obowiązków, przygotowanie i wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego, uzgodnienia lokalizacji infrastruktury technicznej w pasach drogowych, uzgodnienia projektów organizacji ruchu.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) stanowisko urzędnicze, b) miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Bukownie ul. Kolejowa 16, wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych – pochylnia, schodołaz, c) praca w pozycji siedzącej, d) praca przy komputerze i innych urządzeniach elektronicznych, e) warunki szkodliwe nie występują.
5. Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny, b) życiorys - /Curriculum Vitae/ podpisany przez kandydata, c) kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a w przypadku trwającego stosunku pracy oświadczenie kandydata o zatrudnieniu lub zaświadczenie, d) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, g) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, i) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, j) kserokopia dokumentu (poświadczonego przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną, k) zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem "Nabór na stanowisko Inspektora w Referacie Przedsięwzięć Publicznych" w sekretariacie Urzędu lub wysłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Bukownie ul. Kolejowa 16 32- 332 Bukownow terminie do dnia 18.06.2021 r. do godziny 15:00 poprzez skorzystanie z usług operatora pocztowego, lub pozostawienie w skrzynce na korespondencję umieszczonej przy drzwiach wejściowych do urzędu lub w elektronicznym biurze podawczym (parter). O zachowaniu terminu w przypadku przesyłania dokumentów pocztą, decyduje data wpływu do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bukownie ul. Kolejowa 16. Urząd Miejski w Bukownie informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 2 %. Burmistrz Miasta Bukowno (-) Mirosław Gajdziszewski Pliki do pobrania:
|