Drukuj
2021.06.08 - Nabór na wolne stanowisko pracy - Podinspektor w Referacie Przedsięwzięć Publicznych

 

URZĄD  MIEJSKI W BUKOWNIE

UL. KOLEJOWA 16, 32-332 BUKOWNO

 
  

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

INSPEKTOR W REFERACIE PRZEDSIĘWZIĘĆ PUBLICZNYCH

 

 

1.      Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe techniczne,

b) kierunek studiów – budownictwo,

c) posiadanie obywatelstwa polskiego,

d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

e) co najmniej trzy lata zatrudnienia na stanowiskach związanych z budową i remontami budynków, dróg, infrastruktury oświetleniowej i energetycznej,

f) znajomość przepisów prawa z zakresu:

  • prawo budowlane,
  • ustawa o drogach publicznych,
  • ustawa o zamówieniach publicznych,
  • kodeks postępowania administracyjnego
  • ustawa o samorządzie gminnym,
  • ustawa o pracownikach samorządowych,

g) umiejętność interpretacji w/w przepisów.

 

2.      Dodatkowo preferowane:

a) dwa lata pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji rządowej przy udzielaniu zamówień publicznych,

b) posiadanie uprawnień budowlanych,

c) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,

d) komunikatywność, zaangażowanie i dyspozycyjność,

e) dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych,

f) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność,

g) umiejętność kosztorysowania robót.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) z zakresu zamówień publicznych:

  • organizacja zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Bukownie,
  • prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których ma zastosowanie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym z wykorzystaniem  środków finansowych zewnętrznych,
  • przygotowanie dokumentów do przygotowania postępowań przetargowych w tym między innymi SWZ  i opiniowanie dokumentów przygotowanych przez merytoryczne referaty,
  • przygotowanie i publikowanie niezbędnych dokumentów wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • nadzór nad prawidłowością udzielanych zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Bukownie,

b) z zakresu pracy Referatu Przedsięwzięć Publicznych:

  • sprawowanie nadzoru inwestorskiego,
  • prowadzenie spraw dotyczących bieżącego utrzymania dróg,
  • prowadzenie spraw dotyczących infrastruktury oświetleniowej,
  • przygotowanie umów i kontrola ich realizacji na konserwację oświetlenia   ulicznego oraz zakup energii elektrycznej  i gazu,
  • przygotowanie – opracowanie zakresu prac związanych z modernizacją i rozbudową oświetlenia ulicznego,
  • sprawowanie nadzoru finansowego wydatkowania środków przeznaczonych w budżecie miasta na OSP,
  • kontrola finansowa wydatków zadań wynikających z powierzonego zakresu obowiązków,
  • przygotowanie i wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego,
  • uzgodnienia lokalizacji infrastruktury technicznej w pasach drogowych,
  • uzgodnienia projektów organizacji ruchu.

 

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

a) stanowisko urzędnicze,

b) miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Bukownie ul. Kolejowa 16,  wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych – pochylnia, schodołaz,

c) praca w pozycji siedzącej,

d) praca przy komputerze i innych urządzeniach elektronicznych,

e) warunki szkodliwe nie występują.

 

5.      Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) życiorys - /Curriculum Vitae/ podpisany przez kandydata,

c) kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a w przypadku trwającego stosunku pracy oświadczenie kandydata o zatrudnieniu lub zaświadczenie,

d) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

e) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

f) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

g) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,

h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

i) oświadczenie kandydata  o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

j) kserokopia dokumentu (poświadczonego przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną,

k) zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w zamkniętych kopertach  opatrzonych dopiskiem "Nabór na stanowisko Inspektora w  Referacie Przedsięwzięć Publicznych" w sekretariacie Urzędu lub wysłać pocztą  na adres:

Urząd Miejski w Bukownie
ul. Kolejowa 16
32- 332 Bukowno

w terminie do dnia 18.06.2021 r. do godziny 15:00 poprzez skorzystanie z usług operatora pocztowego, lub pozostawienie w skrzynce na korespondencję umieszczonej przy drzwiach wejściowych do urzędu lub w elektronicznym biurze podawczym (parter). O zachowaniu terminu w przypadku przesyłania dokumentów pocztą, decyduje data wpływu do adresata.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bukownie  ul. Kolejowa 16.

 

Urząd Miejski w Bukownie informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 2 %.

 

Burmistrz Miasta Bukowno

(-) Mirosław Gajdziszewski

 

Pliki do pobrania: