Drukuj
2012.01.05 - Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bukownie

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bukownie ogłasza otwarty, konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bukownie
 

 
Miejsce wykonywania pracy:

 

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
32-332 BUKOWNO, UL. WOJSKA POLSKIEGO 3

 

 

Stanowisko pracy:

  • Inspektor ds. świadczeń  funduszu alimentacyjnego i kadr w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bukownie

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bukownie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

  

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

 

niezbędne:

  1. Wyższe wykształcenie (preferowane: administracja, prawo, socjologia, politologia).
  2. Doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
  3. Posiadanie obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.). 
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.
  7. Znajomość przepisów dotyczących ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych i przepisów prawnych regulujących postępowanie administracyjne.
  8. Umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz samodzielnego i sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań.

wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  2. Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o pomocy społecznej, ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy.
  3. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność i zaangażowanie.
  4. Samodzielność i dobra organizacja pracy.
  5. Doświadczenie pracy w administracji.

 

Warunki pracy

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bukownie,
  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
  • przyjmowanie interesantów – stres związany z obsługą klientów,
  • praca wymagająca wysiłku umysłowego i koncentracji.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych,
  • praca na parterze w budynku bez podjazdu, winda dla osób niepełnosprawnych,
  • praca przy komputerze,
  • praca przy sztucznym oświetleniu.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. Prowadzenie procedur w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego, m.in. przyjmowanie, rozpatrywanie wniosków, przygotowywanie decyzji administracyjnych.
  2. Opracowywanie sprawozdawczości, projektu budżetu z zakresu świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
  3. Ustalanie należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego i zaliczek alimentacyjnych.
  4. Rozliczanie należności z tytułu świadczeń z funduszu alimentacyjnego wyegzekwowanych od dłużników, w tym wpłaty od komornika.
  5. Przekazywanie informacji do Biura Informacji Gospodarczej o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych.
  6. Windykacja świadczeń alimentacyjnych.
  7. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych.
  8. Prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji osobowej, w sposób zgodny z przepisami prawa pracy.
  9. Ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników.
  10. Kontrola przestrzegania dyscypliny pracy i prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy.
  11. Prowadzenie kart czasu pracy, ewidencji zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i innych.
  12. Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do sporządzania planów i sprawozdań oraz  przygotowanie danych statystycznych z zakresu zatrudnienia i wynagrodzeń.
  13. Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym i dokształcaniem pracowników.  
  14. Rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników z ZUS.
  15. Udzielanie indywidualnych wyjaśnień i odpowiedzi z zakresu prawa pracy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys - /Curriculum Vitae/.
  3. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.*
  4. Kopie świadectw pracy lub oświadczenie kandydata o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy.
  5. Kopie dokumentów, dyplomów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  6. Kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności .
  7. Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  8. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej.*
  9. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.*
  10. Oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie.*
  11. Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego).
  12. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością.

Miejsce składania dokumentów:

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bukownie (sekretariat- pokój nr 2), w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora ds. świadczeń funduszu alimentacyjnego i kadr w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bukownie” lub wysłać pocztą (decyduje data wpływu do MOPS w Bukownie)
na adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ul. Wojska Polskiego 3
32-332 Bukowno

 

 

Termin składania dokumentów:

 

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres do 20 styczeń 2012 r. do godz.15.00
 

 

Inne informacje:

  • List motywacyjny i wymagane oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
  • Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej MOPS w Bukownie przy ul. Wojska Polskiego 3 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bukownie.
  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Aplikacje nie zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego można odebrać w ciągu jednego miesiąca w pokoju  nr 2.
  • Druki oświadczeń są do pobrania w załączeniu. *

 

* Pliki do pobrania:

   

 OŚWIADCZENIE 

  

  OŚWIADCZENIE