PL-Bukowno: Olej napędowy 2008/S 57-076890 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Dostawy SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Bukownie, ul. Leśna 7b, Do wiadomości Curyło Kazimierz, PL-32-332 Bukowno. Tel. (48-32) 642 12 04. E-mail mzgkbukowno@op.pl. Faks (48-32) 642 12 04. Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.bukowno.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego. Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego. Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego. I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI: Inne: Zakład Budżetowy Gminy Bukowno. Inne: Usługi komunalne. Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą: Dostawa paliwa dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bukownie. II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług: Dostawy. Kupno. Główne miejsce realizacji dostawy: Baza MZGK Bukowno, 32-332 Bukowno, ul. Leśna 7b. II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej: II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów): Dostawa oleju napędowego w szacunkowej ilości 200 000 litrów. Dostawa benzyny bezołowiowej 95E w szacunkowej ilości 240 000 litrów. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23121100, 23111200. II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie. II.1.8) Podział na części: Nie. II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: Nie. II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres: 1 808 000,00 PLN. II.2.2) Opcje: Nie. II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI: Okres w miesiącach: 10 (od udzielenia zmówienia): SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000,00 PLN. III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: Rozliczenie systematycznie fakturami płatnymi przelewem w terminie minimum 30 dni licząc od daty otrzymania faktury. III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: Zgodnie z art. 23 Ustawy PZP (Dz. U. 223/2007 poz. 1655). III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia: Nie. III.2) WARUNKI UDZIAŁU III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, z aktualnym wykazem osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku gdy oferentem jest spółka cywilna, koniecznym jest przedłożenie umowy spółki. na dokumencie tym osoby uprawnione do reprezentowania oferenta winny złożyć oświadczenie, że zawarte w nim dane nie uległy zmianie na dzień złożenia oferty. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego odziału ZUS, lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Koncesja na obrót paliwami płynnymi. 6. Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Oświadczenie wykonawcy z art. 44 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ. 9. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 10. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez oferenta (np. z Rejestru Handlowego, Umowy Spółki itp.). III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Opinie Banku o posiadanych środkach finansowych i zdolności kredytowej. III.2.3) Zdolność techniczna: III.2.4) Zamówienia zastrzeżone: Nie. III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) RODZAJ PROCEDURY IV.1.1) Rodzaj procedury: Otwarta. IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału: IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu: IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia: Najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: ZP-01/2008. IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia: Nie. IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 20.4.2008 - 14:00. Dokumenty odpłatne: Podać cenę: 30,00 EUR. Warunki i sposób płatności: SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej www.bukowno.pl lub na wniosek zainteresowanego płatne gotówką w kasie lub za zaliczeniem pocztowym. IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.4.2008 - 12:00. IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski. IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą: Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert). IV.3.8) Warunki otwarcia ofert: Data: 30.4.2008 - 12:30. Miejsce: Siedziba Zamawiającego. Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie. SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ: Nie. VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH: Nie. VI.3) INFORMACJE DODATKOWE: VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail uzp@uzp.gov.pl. Tel. (48-22) 458 77 77. URL: www.uzp.gov.pl. Faks (48-22) 458 77 00. Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne: PL-. VI.4.2) Składanie odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 29.1.2004 PZP art. 184 (dział VI rozdział 3). VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Sekretariat Departamentu Odwołań, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail odwolania@uzp.gov.pl. Tel. (48-22) 458 78 01. URL: www.uzp.gov.pl. Faks (48-22) 458 78 00. VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 20.3.2008. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Aby móc przeglądać dokumenty w formacie PDF konieczne jest, aby na komputerze było zainstalowane oprogramowanie Acrobat Reader. Program ten można pobrać tutaj . |