strona główna | mapa strony | RODO | kontakt | wstecz startuj z nami | dodaj do ulubionych | English versionEnglish versionDeutsch
Zakochaj Sie w Bukownie! (foto. Piotr Buk)
2024-03-29 Piątek, Imieniny: Marka, Wiktoryny, Zenona BIP Bukowno on Facebook Bukowno on Instagram Bukowno on X
 wszędzie  w aktualnościach  w archiwum
  Wydarzenia

2008.03.21 - Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych dla potrzeb taboru transportowo-sprzętowego Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bukownie

 

 

 

 

PL-Bukowno: Olej napędowy

 
2008/S 57-076890

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 
Dostawy

 

 

 
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

 

 
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Bukownie, ul. Leśna 7b, Do wiadomości Curyło Kazimierz, PL-32-332
Bukowno. Tel. (48-32) 642 12 04. E-mail mzgkbukowno@op.pl. Faks (48-32) 642 12 04.

 
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.bukowno.pl 

 
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

 
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

 
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Inne: Zakład Budżetowy Gminy Bukowno.
Inne: Usługi komunalne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

 

 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

 
II.1) OPIS

 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa paliwa dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bukownie.

 
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Dostawy.
Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: Baza MZGK Bukowno, 32-332 Bukowno, ul. Leśna 7b.

 
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.

 
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

 
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Dostawa oleju napędowego w szacunkowej ilości 200 000 litrów. Dostawa benzyny bezołowiowej 95E w
szacunkowej ilości 240 000 litrów.

 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
23121100, 23111200.

 
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.

 
II.1.8) Podział na części:
Nie.

 
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.

 
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

 
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
1 808 000,00 PLN.

 
II.2.2) Opcje:
Nie.

 
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 10 (od udzielenia zmówienia):

 

 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

 
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
10 000,00 PLN.

 
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Rozliczenie systematycznie fakturami płatnymi przelewem w terminie minimum 30 dni licząc od daty otrzymania faktury.

 
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Zgodnie z art. 23 Ustawy PZP (Dz. U. 223/2007 poz. 1655).

 
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.

 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

 

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, z aktualnym wykazem osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku gdy oferentem jest spółka cywilna, koniecznym jest przedłożenie umowy spółki. na dokumencie tym osoby uprawnione do reprezentowania oferenta winny złożyć oświadczenie, że zawarte w nim dane nie uległy zmianie na dzień złożenia oferty.

 

2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

3. Aktualna informacja Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego odziału ZUS, lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

5. Koncesja na obrót paliwami płynnymi.

 

6. Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ.

 

7. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

 

8. Oświadczenie wykonawcy z art. 44 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ.

 

9. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.

 

10. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez oferenta (np. z Rejestru Handlowego, Umowy Spółki itp.).

  

 
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:

 
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Opinie Banku o posiadanych środkach finansowych i zdolności kredytowej.

 
III.2.3) Zdolność techniczna:

 
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.

 

 
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

 

 
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

 
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:

 

 
SEKCJA IV: PROCEDURA

 

 
IV.1) RODZAJ PROCEDURY

 
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.

 
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:

 
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:

 
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.

 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.

 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZP-01/2008.

 
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.

 
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

 
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 20.4.2008 - 14:00.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 30,00 EUR.
Warunki i sposób płatności: SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej www.bukowno.pl lub na wniosek zainteresowanego płatne gotówką w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.

 
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
30.4.2008 - 12:00.

 
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:

IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.

 
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).

 
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

Data: 30.4.2008 - 12:30.
Miejsce: Siedziba Zamawiającego.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

 

 
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

 
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.

 
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.

 
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:

 
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

 
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail uzp@uzp.gov.pl. Tel.
(48-22) 458 77 77. URL: www.uzp.gov.pl. Faks (48-22) 458 77 00.
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne:
PL-.

 
VI.4.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 29.1.2004 PZP art. 184 (dział VI rozdział 3).

 
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Sekretariat Departamentu Odwołań, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail odwolania@uzp.gov.pl. Tel. (48-22) 458 78 01. URL: www.uzp.gov.pl. Faks (48-22) 458 78 00.

 
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
20.3.2008.
 

 

 SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

 Aby móc przeglądać dokumenty w formacie PDF PDF  konieczne jest, aby na komputerze było zainstalowane oprogramowanie Acrobat Reader.
Program ten można pobrać tutaj Pobierz program Acrobat Reader.

 

 

 

 

 


Drukuj





Wybory Samorzadowe 2024

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024

Podatki Lokalne 2024

ZAPŁAĆ Podatki Lokalne ONLINE

Jakosc powietrza w Bukownie
 
Zimowe utrzymanie drog i chodnikow

EKODORADCA - Gminny Punkt Konsultacyjno-Informacyjny
Kryta plywalnia zaprasza...

SYSTEM GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI W BUKOWNIE
Alkohol! Otwórz się na pomoc
DOTACJE DO OCZYSZCZALNI PRZYDOMOWYCH I SZCZELNYCH SZAMB

Gminny Program Dofinansowania Wymiany Zrodel Ciepla

Program - Czyste Powietrze
Program - Cieple Mieszkanie
Program Priorytetowy Moj Prad 5.0
Program - JAWOR 2

DOTACJE Ogrzej się z TAURONEM

EnMS ZWROT ZA PIEC

Wymien zrodlo ciepla i zyskaj dofinansowanie od PGNiG Obrot Detaliczny!

Centralna Ewidencja Emisyjnosci Budynkow

HARMONOGRAM WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH

Plan dystrybucji jodku potasu - DZIAŁANIA PREWENCYJNE

POMOC UKRAINIE

Srodki finansowe dla osob pomagajacym obywatelom Ukrainy

Bezplatna pomoc psychologiczna dla uchodzcow z Ukrainy w Bukownie

Basen MOSiR zaprasza...


 
Badania ankietowe

Płatnoœci
Zapraszamy na KORTY TENISOWE

Młodziezowa Rada Miejska w Bukownie

REJESTR DZIALALNOSCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADOW KOMUNALNYCH OD WŁASCIEILI NIERUCHOMOSCI Z TERENU MIASTA BUKOWNO
WYKAZ PODMIOTOW POSIADAJACYCH ZEZWOLENIE BURMISTRZA MIASTA BUKOWNO SWIADCZACYCH USLUGI OPROZNIANIA ZBIORNIKOW BEZODPLYWOWYCH ORAZ OSADNIKOW W INSTALACJACH PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI SCIEKOW I TRANSPORTU NIECZYSTOSCI
DNI BUKOWNA 2023

WOSP - XXIII FINAŁ
Monografia Miasta DZIEJE BUKOWNA

NIEODPLATNA POMOC PRAWNA
PRZEWODNIK PO SZLAKACH TURYSTYCZNYCH GMINY BUKOWNO
Komunikator SISMS dla Mieszkańców Powiatu Olkuskiego

Malopolskie.PL
Gminna Ewidencja Zabytków Miasta Bukowno
Inwentaryzacja i waloryzacja przyrodnicza terenu położonego w gminie Bukowno
Nad Biala Przemsza
Œrodowisko bez BARSZCZU SOSNOWSKIEGO

Biuletyn Informacji Publicznej


Odwiedzin: 3761391





Hotspot Bukowno
Elektroniczny Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego
Internetowy Dziennik Ustaw
Internetowy Monitor Polski
Bukowno on Twitter
Bukowno on Instagram
Bukowno on Facebook
Bukowno on YouTube



https://www.traditionrolex.com/15