strona główna | mapa strony | RODO | kontakt | wstecz startuj z nami | dodaj do ulubionych | English versionEnglish versionDeutsch
Zakochaj Sie w Bukownie! (foto. Piotr Buk)
2024-03-29 Piątek, Imieniny: Marka, Wiktoryny, Zenona BIP Bukowno on Facebook Bukowno on Instagram Bukowno on X
 wszędzie  w aktualnościach  w archiwum
  Wydarzenia

2009.01.21 - Przetarg nieograniczony na wykonanie projektu budowlanego przebudowy kapieliska miejskiego z przebudową budynku zaplecza MOSiR w Bukownie

 

 

 

 

 

   

Bukowno: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy kąpieliska miejskiego z przebudową budynku zaplecza MOSiR w Bukownie.
Numer ogłoszenia: 6592 - 2009;

data zamieszczenia: 21.01.2009

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie , ul. Spacerowa 1, 32-332 Bukowno, woj. małopolskie, tel. 0-32 6421-104, faks 0-32 6421-104.

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy kąpieliska miejskiego z przebudową budynku zaplecza MOSiR w Bukownie.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy kąpieliska miejskiego z przebudową budynku zaplecza MOSiR w Bukownie. Projekt należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym przez Transcom sp. z o.o. w Katowicach. Dla basenu rekreacyjnego należy zaprojektować 2 warianty: jeden uwzględniający wykonanie basenu o konstrukcji żelbetowej, drugi z blachy nierdzewnej.
     
  2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
    a) Wykonanie dokumentacji projektowej - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, obejmującej: projekty budowlane (we wszystkich niezbędnych branżach), projekty wykonawcze (we wszystkich niezbędnych branżach), przedmiary robót (odrębnie dla każdej branży), informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
    b) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
    c) wykonanie kosztorysów inwestorskich (dla każdej branży oddzielnie - wydruk w wersji szczegółowej),
    d) uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i decyzji wraz z prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę,
    e) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji.
     
    Przedmiot zamówienia wymieniony powyżej należy również dostarczyć w dwóch egzemplarzach w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R zbiór w formacie Portable Documennt Format (PDF).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

 

 74.22.20.00-1 - usługi projektowania architektonicznego

    

 74.23.20.00-4 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

   

        Zakończenie: 20.07.2009.

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 20.000,00 PLN

 

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

  1. pieniądzu,
     
  2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     
  3. gwarancjach bankowych,
     
  4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
     
  5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 17 1240 2294 1111 0010 2191 0466

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie VI. ust. 1 i 2 niniejszej specyfikacji.
     
  2. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a w sytuacji gdy okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie, jednego projektu przebudowy lub budowy kąpieliska lub basenów otwartych o konstrukcji żelbetowej i łącznej powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 1.500 m2 dla każdego projektu.
     
  3. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a w sytuacji gdy okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie, jednego projektu przebudowy lub budowy kąpieliska lub basenów otwartych o konstrukcji z blach nierdzewnych i łącznej powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 800 m2 dla każdego projektu.
     
  4. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a w sytuacji gdy okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie, dwóch projektów instalacji uzdatniania wody basenowej w technologii ziemi okrzemkowej pracującej w układzie: zbiornik wyrównawczy-pompa wody brudnej-filtr podciśnieniowy-pompa wody czystej-basen o wydajności nie mniejszej niż 270 m3/h.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty:
      
    a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
       
    b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Spółkę Cywilną, oprócz dokumentów dotyczących Spółki powyższe dokumenty wymagane będą od wszystkich wspólników spółki.
      
    c) wykaz wykonanych projektów budowlanych kąpielisk lub basenów w okresie ostatnich trzech lat tzn. przynajmniej jednego projektu przebudowy lub budowy kąpieliska lub basenu otwartego o konstrukcji żelbetowej o łącznej powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 1.500 m2 i przynajmniej jednego projektu przebudowy lub budowy kąpieliska lub basenu otwartego o konstrukcji z blach nierdzewnych o łącznej powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 800 m2 dla każdego projektu oraz dwóch projektów instalacji uzdatniania wody basenowej w technologii ziemi okrzemkowej pracującej w układzie: zbiornik wyrównawczy-pompa wody brudnej-filtr podciśnieniowy-pompa wody czystej-basen o wydajności nie mniejszej niż 270 m3/h. (zał. nr 3)
      
    d) referencje wykonawcy potwierdzające wykonanie projektów wyszczególnionych w wykazie j.w. z podaniem powierzchni lustra wody, wydajności uzdatniania wody oraz okresu ich realizacji.
      
    e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (zał. nr 4)
       
    f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie (zał. Nr 4) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
      
    g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz aktualne członkostwo w izbach samorządów zawodowych.
      
    h) wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. (zał. nr 5)
      
  2. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
        
    a) Wypełniony druk Oferta (załącznik nr 1 do specyfikacji) podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy,
      
    b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 z późn. zm.) (załącznik nr 6)
        
    c) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej,
      
    d) w przypadku składania oferty przez konsorcjum, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
       
    e) w przypadku zatrudnienia podwykonawców przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z oferentem w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu rzeczowego prac, które będzie wykonywał oraz dokumenty wymienione wyżej - pkt VI.
      
    f) podpisany przez osobę/y upoważnione wzór umowy (zał. nr 2)
        
    g) dowód wpłaty wadium.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • Cena - 90%
       
  • Termin - 10%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

http://www.bukowno.pl/

 

 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie

ul. Spacerowa 1

32-332 Bukowno.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

 

05.02.2009 godzina 12:00,

 

miejsce:

 

      Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie (pokój nr 4)

      ul. Spacerowa 1

      32-332 Bukowno.

 

IV.3.4) Termin otwarcia ofert

 

       05.02.2009 godzina 12:30,

 

miejsce:

 

   Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie (pokój nr 6)

    ul. Spacerowa 1

    32-332 Bukowno.

 

IV.3.6) Termin związania z ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 

Pliki do pobrania:

  

 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

 1. Druk “Oferta” - do wypełnienia.
  
 2. Wzór umowy.
   
 3. Wykaz zrealizowanych robót

   
 4. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia

   
 5. Wykaz podmiotów (podwykonawców)

   
 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych a art. 22 ust. 1 PZP

   
 7.  Program Funkcjonalno-Użytkowy

 

 

 

  


Drukuj





Wybory Samorzadowe 2024

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024

Podatki Lokalne 2024

ZAPŁAĆ Podatki Lokalne ONLINE

Jakosc powietrza w Bukownie
 
Zimowe utrzymanie drog i chodnikow

EKODORADCA - Gminny Punkt Konsultacyjno-Informacyjny
Kryta plywalnia zaprasza...

SYSTEM GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI W BUKOWNIE
Alkohol! Otwórz się na pomoc
DOTACJE DO OCZYSZCZALNI PRZYDOMOWYCH I SZCZELNYCH SZAMB

Gminny Program Dofinansowania Wymiany Zrodel Ciepla

Program - Czyste Powietrze
Program - Cieple Mieszkanie
Program Priorytetowy Moj Prad 5.0
Program - JAWOR 2

DOTACJE Ogrzej się z TAURONEM

EnMS ZWROT ZA PIEC

Wymien zrodlo ciepla i zyskaj dofinansowanie od PGNiG Obrot Detaliczny!

Centralna Ewidencja Emisyjnosci Budynkow

HARMONOGRAM WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH

Plan dystrybucji jodku potasu - DZIAŁANIA PREWENCYJNE

POMOC UKRAINIE

Srodki finansowe dla osob pomagajacym obywatelom Ukrainy

Bezplatna pomoc psychologiczna dla uchodzcow z Ukrainy w Bukownie

Basen MOSiR zaprasza...


 
Badania ankietowe

Płatnoœci
Zapraszamy na KORTY TENISOWE

Młodziezowa Rada Miejska w Bukownie

REJESTR DZIALALNOSCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADOW KOMUNALNYCH OD WŁASCIEILI NIERUCHOMOSCI Z TERENU MIASTA BUKOWNO
WYKAZ PODMIOTOW POSIADAJACYCH ZEZWOLENIE BURMISTRZA MIASTA BUKOWNO SWIADCZACYCH USLUGI OPROZNIANIA ZBIORNIKOW BEZODPLYWOWYCH ORAZ OSADNIKOW W INSTALACJACH PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI SCIEKOW I TRANSPORTU NIECZYSTOSCI
DNI BUKOWNA 2023

WOSP - XXIII FINAŁ
Monografia Miasta DZIEJE BUKOWNA

NIEODPLATNA POMOC PRAWNA
PRZEWODNIK PO SZLAKACH TURYSTYCZNYCH GMINY BUKOWNO
Komunikator SISMS dla Mieszkańców Powiatu Olkuskiego

Malopolskie.PL
Gminna Ewidencja Zabytków Miasta Bukowno
Inwentaryzacja i waloryzacja przyrodnicza terenu położonego w gminie Bukowno
Nad Biala Przemsza
Œrodowisko bez BARSZCZU SOSNOWSKIEGO

Biuletyn Informacji Publicznej


Odwiedzin: 3761349





Hotspot Bukowno
Elektroniczny Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego
Internetowy Dziennik Ustaw
Internetowy Monitor Polski
Bukowno on Twitter
Bukowno on Instagram
Bukowno on Facebook
Bukowno on YouTube



https://www.traditionrolex.com/15