Zgodnie z art. 38 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela wyjaśnień na zgłoszone zapytania
Bukowno: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.400.000 PLN przeznaczonego na realizację przez Gminę Bukowno zadań inwestycyjnych pn.: Przebudowa kąpieliska miejskiego na terenie MOSiR w Bukownie, Kompleksowe uzbrojenie terenów SAG przy ul. Kolejowej, Odbudowa i modernizacja dróg gminnych, Budowa zjazdu do budynku basenu przy ZS Nr1, Budowa sieci kanalizacji deszczowej w drogach gminnych.
Numer ogłoszenia: 268762 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bukowno - Urząd Miejski, ul. Kolejowa 16, 32-332 Bukowno, woj. małopolskie, tel. 32 6421533, faks 32 6421544. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowno.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.400.000 PLN przeznaczonego na realizację przez Gminę Bukowno zadań inwestycyjnych pn.: - Przebudowa kąpieliska miejskiego na terenie MOSiR w Bukownie, - Kompleksowe uzbrojenie terenów SAG przy ul. Kolejowej, - Odbudowa i modernizacja dróg gminnych, - Budowa zjazdu do budynku basenu przy ZS Nr1, - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w drogach gminnych. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 3.400.000 PLN przeznaczonego na realizację przez Gminę Bukowno zadań inwestycyjnych pn.: - Przebudowa kąpieliska miejskiego na terenie MOSiR w Bukownie, - Kompleksowe uzbrojenie terenów SAG przy ul. Kolejowej, - Odbudowa i modernizacja dróg gminnych, - Budowa zjazdu do budynku basenu przy ZS Nr1, - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w drogach gminnych. Okres kredytowania: 2010 - 2019r. Karencja w spłacie kapitału do końca roku 2010 r. Spłata kapitału w latach 2011-2019 zgodnie z harmonogramem spłaty kredytu -Załącznik Nr 4 do SIWZ. Spłata odsetek w miesięcznych okresach obrachunkowych. Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako suma średniej stawki WIBOR 1M ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc naliczenia odsetek i stałej marży banku. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznego zadłużenia, płatne na podstawie pisemnej informacji. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega możliwość zrefinansowania przez Bank wydatków poniesionych na realizację ww zadań inwestycyjnych przed uruchomieniem kredytu. Kredyt udzielony będzie w 2010 roku w 4-ch transzach uruchamianych w następujących wysokościach i terminach: I-sza transza w wysokości 1.700.000 PLN w terminie do 3-ch dni od zawarcia umowy, II-ga transza w wysokości 1.000.000 PLN w terminie do 4.11.2010r. III-cia transza w wysokości 400.000 PLN w terminie do 6.12.2010r. IV-ta transza w wysokości 300.000 PLN w terminie do 31.12.2010r. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od ostatniej transzy kredytu bez podania przyczyn. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. Prowizja bankowa od udzielonego kredytu płatna każdorazowo od wysokości uruchamianej transzy kredytu w dniu jej uruchomienia. Środki na zapłatę prowizji przekazane zostaną przez Zamawiającego na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy o wysokości należnej kwoty i numerze rachunku bankowego. Wysokość prowizji bankowej od udzielonego kredytu nie może przekroczyć 1,5% kwoty kredytu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. wynikające ustawy Prawo bankowe z dn. 29.08.1997r. (Dz. U z 2002 nr 72 poz. 665 z późn. zm.) III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: koncesję, zezwolenie lub licencję III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bukowno.pl/m_gl.php?action=n&id=127&szbl=2&id_poz=3736 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bukownie, ul. Kolejowa 16, 32-332 Bukowno. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Bukownie, ul. Kolejowa 16, 332-332 Bukowno. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). Pliki do pobrania:
2010.09.01 - Na podstawie art.38 ust.4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2010r. nr 113 poz 759) Zamawiający zawiadamia o zmianie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu przetargowym na udzielenie i obsługę kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 3.400.000 PLN przeznaczonego na realizację przez Gminę Bukowno zadań inwestycyjnych pn.: - Przebudowa kąpieliska miejskiego na terenie MOSiR w Bukownie, - Kompleksowe uzbrojenie terenów SAG przy ul. Kolejowej, - Odbudowa i modernizacja dróg gminnych, - Budowa zjazdu do budynku basenu przy ZS Nr1. Powyższa zmiana polega na zmianie treści załącznika nr 4 do SIWZ
2010.09.13 - Na podstawie art.38 ust.4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2010r. nr 113 poz 759) Zamawiający zawiadamia o zmianie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu przetargowym na udzielenie i obsługę kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 3.400.000 PLN przeznaczonego na realizację przez Gminę Bukowno zadań inwestycyjnych. Powyższa zmiana polega na zmianie treści SIWZ w zakresie terminu składania ofert. W miejsce dotychczasowego terminu wyznaczonego na dzień 15.09.2010 r. ustala się nowy termin składania ofert na dzień 17.09.2010 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Załączniki do Specyfikacji: Załącznik Nr 1 - formularz ofertowy Załącznik Nr 2 - wzór oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Załącznik Nr 3 - wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Załącznik Nr 4 - harmonogram spłaty kredytu Sprawozdania Rb-Z za okres do 31 grudnia 2007 r., 31 grudnia 2008 r., 31 marca 2009 r., 30 czerwca 2009 r., 30 września 2009 r., 31 grudzień 2009 r., 31 marca 2010 r., 30 czerwca 2010 r. | Pobierz | Sprawozdania Rb-NDS za okres do 31 grudnia 2007 r., 31 grudnia 2008 r., 31 marca 2009 r., 30 czerwca 2009 r., 30 września 2009 r., 31 grudzień 2009 r., 31 marca 2010 r., 30 czerwca 2010 r. | Pobierz | Sprawozdania Rb-27s za okres: 31 grudnia 2008 r., 31 grudnia 2009 r., II kwartał 2010 r. | Pobierz | Sprawozdania Rb-28s za okres: 31 grudnia 2008 r., 31 grudnia 2009 r., II kwartał 2010 r. | Pobierz | Sprawozdania Rb-N za okres: 31 grudnia 2008 r., 31 grudnia 2009 r., II kwartał 2010 r. | Pobierz |
|