URZĄD MIEJSKI W BUKOWNIE UL. KOLEJOWA 16, 32-332 BUKOWNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY PODINSPEKTORA W REFERACIE ROZWOJU MIASTA I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - PEŁNY WYMIAR CZASU PRACY Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe z obszaru nauk społecznych lub technicznych, b) wymagany profil wykształcenia – dziedziny nauk społecznych, ekonomicznych, prawnych, technicznych, c) posiadanie obywatelstwa polskiego, d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e) roczne doświadczenie w pracy zawodowej w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji rządowej, f) znajomość przepisów prawa z zakresu: - ustawa prawo zamówień publicznych, - ustawa o samorządzie gminnym, - ustawa o pracownikach samorządowych, - ustawa o rewitalizacji, - ustawa o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014 – 2020, g) umiejętność stosowania wytycznych w zakresie realizacji programów pomocowych obowiązujących w okresie programowania 2014 – 2020, w tym w szczególności: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, h) umiejętność interpretacji w/w przepisów. Dodatkowo preferowane: a) co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe w pracy związanej z przygotowywaniem, realizacją i rozliczaniem projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji rządowej, b) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, c) komunikatywność, zaangażowanie i dyspozycyjność, d) dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych, e) umiejętność pracy w zespole, kreatywność, odpowiedzialność. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) sporządzanie wniosków aplikacyjnych o fundusze zewnętrzne wraz z niezbędnymi załącznikami, b) realizacja projektów określonych we wnioskach aplikacyjnych, które uzyskały dofinansowanie, c) rozliczanie projektów przed Instytucją Zarządzającą/ Instytucją Pośredniczącą, d) kontrola finansowa wydatków w ramach realizowanych projektów, e) przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej w zakresie wynikającym z realizowanych zadań, f) uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez instytucje zewnętrzne w zakresie wynikającym z realizowanych zadań, g) udział w szkoleniach i spotkaniach informacyjnych organizowanych dla beneficjentów w zakresie wynikającym z realizowanych zadań, h) świadczenie pomocy na rzecz miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie możliwości korzystania z funduszy unijnych i krajowych, i) przygotowywanie rocznego rozliczenia rzeczowo – finansowego realizowanych zadań, j) przegląd i propozycja aktualizacji dokumentów kierunkowych będących w zakresie działalności referatu, w tym w szczególności: Strategii Rozwoju Miasta, Programu Gospodarki Niskoemisyjnej, Gminnego Programu Rewitalizacji, k) przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie wynikającym z realizowanych zadań. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) stanowisko urzędnicze, b) miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Bukownie ul. Kolejowa 16, wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych – pochylnia, schodołaz, c) praca w pozycji siedzącej, d) praca przy komputerze i innych urządzeniach elektronicznych, e) praca w terenie na obszarze Miasta Bukowno (sporadycznie), f) warunki szkodliwe nie występują. Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny, b) życiorys - /Curriculum Vitae/ podpisany przez kandydata, c) kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a w przypadku trwającego stosunku pracy oświadczenie kandydata o zatrudnieniu lub zaświadczenie, d) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, e) kserokopia dokumentu (poświadczonego przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną, f) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, g) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, i) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, j) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, k) zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora w Referacie Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych” w sekretariacie Urzędu lub wysłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Bukownie ul. Kolejowa 16 32- 332 Bukowno w terminie do dnia 02.07.2018 r. do godziny 16:00. O zachowaniu terminu w przypadku przesyłania dokumentów pocztą, decyduje data wpływu do adresata. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bukownie ul. Kolejowa 16. Urząd Miejski w Bukownie informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 2,20 %. Burmistrz Miasta Bukowno (-)Mirosław Gajdziszewski Pliki do pobrania: |