strona główna | mapa strony | RODO | kontakt | wstecz startuj z nami | dodaj do ulubionych | English versionEnglish versionDeutsch
Zakochaj Sie w Bukownie! (foto. Piotr Buk)
2024-03-28 Czwartek, Imieniny: Anieli, Kasrota, Soni BIP Bukowno on Facebook Bukowno on Instagram Bukowno on X
 wszędzie  w aktualnościach  w archiwum
  Wydarzenia

2018.06.22 - Nabór na wolne stanowisko pracy - Podinspektor w Referacie Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych - Pełny wymiar czasu pracy

 

URZĄD  MIEJSKI W BUKOWNIE

UL. KOLEJOWA 16, 32-332 BUKOWNO
 

OGŁASZA NABÓR 

 
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
PODINSPEKTORA W REFERACIE ROZWOJU MIASTA
I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH

- PEŁNY WYMIAR CZASU PRACY

 

  1. Wymagania niezbędne:
     
    a) wykształcenie wyższe z obszaru nauk społecznych lub technicznych,
     
    b) wymagany profil wykształcenia – dziedziny nauk społecznych, ekonomicznych, prawnych, technicznych,
      
    c) posiadanie obywatelstwa polskiego,
     
    d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
     
    e) roczne doświadczenie w pracy zawodowej w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji rządowej,
     
    f) znajomość przepisów prawa z zakresu:
      
       - ustawa prawo  zamówień publicznych,
      
       - ustawa o samorządzie gminnym,
     
       - ustawa o pracownikach samorządowych,
      
       - ustawa o rewitalizacji,
     
       - ustawa o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014 – 2020,
     
    g) umiejętność stosowania wytycznych w zakresie realizacji programów pomocowych obowiązujących w okresie programowania 2014 – 2020, w tym w szczególności: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko,
     
    h) umiejętność interpretacji w/w przepisów.
     
     
  2.  Dodatkowo preferowane:
     
    a) co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe w pracy związanej z przygotowywaniem, realizacją i rozliczaniem projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji rządowej,
     
    b) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
     
    c) komunikatywność, zaangażowanie i dyspozycyjność,
     
    d) dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych,
     
    e) umiejętność pracy w zespole, kreatywność, odpowiedzialność.
     
     
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
     
    a) sporządzanie wniosków aplikacyjnych o fundusze zewnętrzne wraz z niezbędnymi załącznikami,
     
    b) realizacja projektów określonych we wnioskach aplikacyjnych, które uzyskały dofinansowanie,
     
    c) rozliczanie projektów przed Instytucją Zarządzającą/ Instytucją Pośredniczącą,
     
    d) kontrola finansowa wydatków w ramach realizowanych projektów,
     
    e) przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej w zakresie wynikającym z realizowanych zadań,
     
    f) uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez instytucje zewnętrzne w zakresie wynikającym z realizowanych zadań,
     
    g) udział w szkoleniach i spotkaniach informacyjnych organizowanych dla beneficjentów w zakresie wynikającym z realizowanych zadań,
     
    h) świadczenie pomocy na rzecz miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie możliwości korzystania z funduszy unijnych i krajowych,
     
    i) przygotowywanie rocznego rozliczenia rzeczowo – finansowego realizowanych zadań,
     
    j) przegląd i propozycja aktualizacji dokumentów kierunkowych będących w zakresie działalności referatu, w tym w szczególności: Strategii Rozwoju Miasta, Programu Gospodarki Niskoemisyjnej, Gminnego Programu Rewitalizacji,
     
    k) przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie  zamówienia publicznego w zakresie wynikającym z realizowanych zadań.
     
     
  4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
     
    a) stanowisko urzędnicze,
     
    b) miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Bukownie ul. Kolejowa 16,  wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych – pochylnia, schodołaz,
     
    c) praca w pozycji siedzącej,
     
    d) praca przy komputerze i innych urządzeniach elektronicznych,
     
    e) praca w terenie na obszarze Miasta Bukowno (sporadycznie),
     
    f) warunki szkodliwe nie występują.
     
     
  5. Wymagane dokumenty:
     
    a) list motywacyjny,
     
    b) życiorys - /Curriculum Vitae/ podpisany przez kandydata,
     
    c) kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, a w przypadku trwającego stosunku pracy oświadczenie kandydata o zatrudnieniu lub zaświadczenie,
     
    d) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
     
    e) kserokopia dokumentu (poświadczonego przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną,
     
    f) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
     
    g) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
     
    h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
      
    i) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
     
    j) oświadczenie kandydata  o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
     
    k) zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną. 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w zamkniętych kopertach  opatrzonych dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora w Referacie Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych” w sekretariacie Urzędu lub wysłać pocztą  na adres: 
 

Urząd Miejski w Bukownie
ul. Kolejowa 16
32- 332 Bukowno
 

w terminie do dnia 02.07.2018 r. do godziny 16:00. O zachowaniu terminu w przypadku przesyłania dokumentów pocztą, decyduje data wpływu do adresata.
 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bukownie  ul. Kolejowa 16. 
 

Urząd Miejski w Bukownie informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 2,20 %.

 

 
Burmistrz Miasta Bukowno
(-)Mirosław Gajdziszewski

 

Pliki do pobrania:


Drukuj





Wybory Samorzadowe 2024

Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024

Podatki Lokalne 2024

ZAPŁAĆ Podatki Lokalne ONLINE

Jakosc powietrza w Bukownie
 
Zimowe utrzymanie drog i chodnikow

EKODORADCA - Gminny Punkt Konsultacyjno-Informacyjny
Kryta plywalnia zaprasza...

SYSTEM GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI W BUKOWNIE
Alkohol! Otwórz się na pomoc
DOTACJE DO OCZYSZCZALNI PRZYDOMOWYCH I SZCZELNYCH SZAMB

Gminny Program Dofinansowania Wymiany Zrodel Ciepla

Program - Czyste Powietrze
Program - Cieple Mieszkanie
Program Priorytetowy Moj Prad 5.0
Program - JAWOR 2

DOTACJE Ogrzej się z TAURONEM

EnMS ZWROT ZA PIEC

Wymien zrodlo ciepla i zyskaj dofinansowanie od PGNiG Obrot Detaliczny!

Centralna Ewidencja Emisyjnosci Budynkow

HARMONOGRAM WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH

Plan dystrybucji jodku potasu - DZIAŁANIA PREWENCYJNE

POMOC UKRAINIE

Srodki finansowe dla osob pomagajacym obywatelom Ukrainy

Bezplatna pomoc psychologiczna dla uchodzcow z Ukrainy w Bukownie

Basen MOSiR zaprasza...


 
Badania ankietowe

Płatnoœci
Zapraszamy na KORTY TENISOWE

Młodziezowa Rada Miejska w Bukownie

REJESTR DZIALALNOSCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADOW KOMUNALNYCH OD WŁASCIEILI NIERUCHOMOSCI Z TERENU MIASTA BUKOWNO
WYKAZ PODMIOTOW POSIADAJACYCH ZEZWOLENIE BURMISTRZA MIASTA BUKOWNO SWIADCZACYCH USLUGI OPROZNIANIA ZBIORNIKOW BEZODPLYWOWYCH ORAZ OSADNIKOW W INSTALACJACH PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI SCIEKOW I TRANSPORTU NIECZYSTOSCI
DNI BUKOWNA 2023

WOSP - XXIII FINAŁ
Monografia Miasta DZIEJE BUKOWNA

NIEODPLATNA POMOC PRAWNA
PRZEWODNIK PO SZLAKACH TURYSTYCZNYCH GMINY BUKOWNO
Komunikator SISMS dla Mieszkańców Powiatu Olkuskiego

Malopolskie.PL
Gminna Ewidencja Zabytków Miasta Bukowno
Inwentaryzacja i waloryzacja przyrodnicza terenu położonego w gminie Bukowno
Nad Biala Przemsza
Œrodowisko bez BARSZCZU SOSNOWSKIEGO

Biuletyn Informacji Publicznej


Odwiedzin: 3761079





Hotspot Bukowno
Elektroniczny Dziennik Urzędowy Województwa Małopolskiego
Internetowy Dziennik Ustaw
Internetowy Monitor Polski
Bukowno on Twitter
Bukowno on Instagram
Bukowno on Facebook
Bukowno on YouTube